ZWROTY
- W przypadku zakupów na odległość (sklep internetowy) Kupujący ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny w terminie do 14 dni od daty otrzymania zamówienia.
- Zwracany produkt nie może nosić śladów użytkowania ani być uszkodzony.
- Chęć skorzystania z prawa zwrotu należy w pierwszej kolejności zgłosić obsłudze Sklepu drogą mailową: kontakt@pb.sklep.pl a następnie odesłać produkt w oryginalnym opakowaniu .
Adres do zwrotów:
Przestrzeń Bliskości online sc
ul. Święty Wojciech 25/1
61-749 Poznań
536110105
- Kupujący otrzyma zwrot należności za zwrócony produkt na wskazany numer rachunku bankowego w ciągu maksymalnie 14 dni od przyjęcia i sprawdzenia przez Sklep zwracanego produktu. Forma zwrotu należności zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia. Jeżeli zamówienie było opłacone przelewem natychmiastowym, zwrotu dokonamy w ten sam sposób. W przypadku częściowego zwrotu zamówienia, koszty przesyłki nie będą zwracane.
- Produkty personalizowane lub wykonane na specjalne zamówienie nie podlegają zwrotowi.
- Bony podarunkowe nie podlegają zwrotowi ani wymianie na gotówkę.
- Pamiętaj, aby do paczki włożony był paragon i oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie możesz pobrać tutaj: Formularz odstąpienia od umowy. Jeśli korzystasz z innego formularza, koniecznie podaj swój numer konta oraz czytelnie wypełnij imię i nazwisko. Przyspieszy to zwrot pieniędzy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zakupu możesz wysłać na adres e-mailem: kontakt@pb.sklep.pl. O zachowaniu 14-dniowego terminu zwrotu decyduje data wysłania maila z wysłanym oświadczeniem lub data nadania paczki zwrotnej. Zwracany towar musi być kompletny (wraz z metkami) i nie może nosić oznak użytkowania. W przypadku, gdy zwrócisz nam produkt, który nie spełnia tych wymagań, będziemy zmuszeni odesłać go na Twój koszt.
- Koszty zwrotu towaru do Sklepu ponosi Klient. Jeśli zamówienie było opłacone, a nie zostało odebrane, zwracamy wartość zamówienia pomniejszoną o koszt przesyłki zwrotnej.
REKLAMACJE
Jeśli zakupiony przez Ciebie produkt okazał się wadliwy, uszkodzony lub niezgodny z zamówieniem, chętnie pomożemy Ci rozwiązać ten problem. Poniżej przedstawiamy procedurę reklamacyjną:
- Skontaktuj się z nami, używając jednego z dostępnych sposobów kontaktu (formularz kontaktowy, e-mail, infolinia).
Infolinia (od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00-16:00): 536110105 E-mail: kontakt@pb.sklep.pl - Opisz szczegółowo problem, który napotkałeś, i dołącz wszelkie istotne informacje oraz dokumenty, takie jak numer zamówienia, paragon lub faktura.
- Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu.
- Odpowiemy na Twoje zgłoszenie w możliwie najkrótszym czasie i udzielimy dalszych instrukcji dotyczących reklamacji.
- Reklamowany produkt odeślij na
Adres do reklamacji:
Przestrzeń Bliskości online sc
ul. Święty Wojciech 25/1
61-749 Poznań
536110105
Kupujący ponosi koszt odesłania reklamowanego produktu. - Reklamacja zostanie rozpatrzona i odesłana w ciągu 14 dni od daty dostarczenia uszkodzonego towaru pod adres firmy.
- Jeśli reklamacja zostanie uznana, będziemy dążyć do rozwiązania problemu w sposób, który będzie dla Ciebie najkorzystniejszy. Może to obejmować wymianę produktu na nowy, naprawę, zwrot pieniędzy lub inną formę rekompensaty.
- Reklamacji podlegają wyłącznie wady ukryte powstałe z winy producenta.
- Reklamacji nie podlegają:
- naturalne zużywanie się produktu.
- produkty posiadające uszkodzenia mechaniczne oraz powstałe w wyniku braku lub nieprawidłowej pielęgnacji.
Szczegółowy regulamin zwrotów i reklamacji znajduje się tutaj.
W razie pytań, śmiało pisz:
kontakt.pb.sklep@gmail.com
536110105