Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Zwroty i reklamacje

ZWROTY

 

  1. W przypadku zakupów na odległość (sklep internetowy) Kupujący ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny w terminie do 14 dni od daty otrzymania zamówienia.
  2. Zwracany produkt nie może nosić śladów użytkowania ani być uszkodzony.
  3. Chęć skorzystania z prawa zwrotu należy w pierwszej kolejności zgłosić obsłudze Sklepu drogą mailową: kontakt@pb.sklep.pl a następnie odesłać produkt w oryginalnym opakowaniu .

    Adres do zwrotów:

    Przestrzeń Bliskości online sc

    ul. Święty Wojciech 25/1

    61-749 Poznań

    536110105

  4. Kupujący otrzyma zwrot należności za zwrócony produkt na wskazany numer rachunku bankowego w ciągu maksymalnie 14 dni od przyjęcia i sprawdzenia przez Sklep zwracanego produktu. Forma zwrotu należności zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia. Jeżeli zamówienie było opłacone przelewem natychmiastowym, zwrotu dokonamy w ten sam sposób. W przypadku częściowego zwrotu zamówienia, koszty przesyłki nie będą zwracane.
  5. Produkty personalizowane lub wykonane na specjalne zamówienie nie podlegają zwrotowi.
  6. Bony podarunkowe nie podlegają zwrotowi ani wymianie na gotówkę.
  7. Pamiętaj, aby do paczki włożony był paragon i oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie możesz pobrać tutaj: Formularz odstąpienia od umowy. Jeśli korzystasz z innego formularza, koniecznie podaj swój numer konta oraz czytelnie wypełnij imię i nazwisko. Przyspieszy to zwrot pieniędzy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zakupu możesz wysłać na adres e-mailem: kontakt@pb.sklep.pl.
O zachowaniu 14-dniowego terminu zwrotu decyduje data wysłania maila z wysłanym oświadczeniem lub data nadania paczki zwrotnej. Zwracany towar musi być kompletny (wraz z metkami) i nie może nosić oznak użytkowania. W przypadku, gdy zwrócisz nam produkt, który nie spełnia tych wymagań, będziemy zmuszeni odesłać go na Twój koszt.
  8. Koszty zwrotu towaru do Sklepu ponosi Klient. Jeśli zamówienie było opłacone, a nie zostało odebrane, zwracamy wartość zamówienia pomniejszoną o koszt przesyłki zwrotnej.

REKLAMACJE

Jeśli zakupiony przez Ciebie produkt okazał się wadliwy, uszkodzony lub niezgodny z zamówieniem, chętnie pomożemy Ci rozwiązać ten problem. Poniżej przedstawiamy procedurę reklamacyjną:

  1. Skontaktuj się z nami, używając jednego z dostępnych sposobów kontaktu (formularz kontaktowy, e-mail, infolinia).
    Infolinia (od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00-16:00): 536110105
    E-mail: kontakt@pb.sklep.pl
  2. Opisz szczegółowo problem, który napotkałeś, i dołącz wszelkie istotne informacje oraz dokumenty, takie jak numer zamówienia, paragon lub faktura.
  3. Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu.
  4. Odpowiemy na Twoje zgłoszenie w możliwie najkrótszym czasie i udzielimy dalszych instrukcji dotyczących reklamacji.
  5. Reklamowany produkt odeślij na

    Adres do reklamacji:

    Przestrzeń Bliskości online sc

    ul. Święty Wojciech 25/1

    61-749 Poznań

    536110105

    Kupujący ponosi koszt odesłania reklamowanego produktu.
  6. Reklamacja zostanie rozpatrzona i odesłana w ciągu 14 dni od daty dostarczenia uszkodzonego towaru pod adres firmy.
  7. Jeśli reklamacja zostanie uznana, będziemy dążyć do rozwiązania problemu w sposób, który będzie dla Ciebie najkorzystniejszy. Może to obejmować wymianę produktu na nowy, naprawę, zwrot pieniędzy lub inną formę rekompensaty.
  8. Reklamacji podlegają wyłącznie wady ukryte powstałe z winy producenta.
  9. Reklamacji nie podlegają:
    1. naturalne zużywanie się produktu.
    2. produkty posiadające uszkodzenia mechaniczne oraz powstałe w wyniku braku lub nieprawidłowej pielęgnacji.

 

Szczegółowy regulamin zwrotów i reklamacji znajduje się tutaj.

W razie pytań, śmiało pisz:

kontakt.pb.sklep@gmail.com

536110105